Nationaldagen 2012

Woohoooww!!!!! Amazing day! Varit på stan idag. Ulrik Munther sjungde, var så sjukt grymt, LOVE YOU ULRIK♥
Han sjungde 5 låtar tror jag. Sen var det massa annat, typ som Gina var där & håll tal, andra som sjung osv.... Fotade med mobilen, men dem lägger jag inte upp nu, pallar inte att överföra allt. Sen när vi inte palla att se mer så gick vi att shoppa. Jag shoppade dennna(tagen av datorn).

Snygg va??? Becca köpte 1 likadan fast en svart. Snyggare i verkligheten!

Ikväll så är jag nog med på TV på 4:an. Håll utkik, ser ni nån med en skylt där det stor ULRIK MUNTHER ♥ & en pussmun som typ inte syns så är det jag, tjejen brevid med brunt hår är Becca.


Kommentarer
Victoria Carlsson

Vad roligt :D

har sytt om min klänning, skulle du vilja klicka in och lämna en åsikt? kram :D

Svar: Den var fiin:)
Tilde Lindgren

2012-06-06 @ 17:30:25
URL: http://victoriacarlssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0