gatufesten(;

hejhej! man måste ju berätta om gf;) ja vi åkte först åt mat, jag & beccis tog kycklingnagget´s(stav?). sen åkte vi på jobbet & gick på toa så vi inte skulle behöva göra det på gf, hade ju vart krångligt, då det var dass): Efter det åkte vi till gf. Där gick jag & beccis runt & bara snacka, köpte fun slasch(stav?), hann bara gå på 1 affär dem stängde kl 19.00. Så det var lite osis. vi kollade på artisterna på väldigt lång håll för det var alldeles fullt där man skulle stå, så vi stog på en trabba. Vi fick vi halebop, i ett år för väldigt mycket pengar, minns inte hur mycket egentligen. Haft sjukt kul med dig beccis♥ bestfriends forever♥♥
 
ps. bilderna kommer inte nu måste läggas upp på pappas dator, då det inte funkar på min eller jag egentligen syrrans.;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0