Travet!

Wohooow! Verkligen gryyyym dag:D Edvard som sagt kvalade & han blev 2:a. Ett kallblod får minst springa på 2.42, skulle jag tro, men köngen Edvard sprang på 2,36. Wooow!! Så snart blir det väl riktig start. Första gången han startade då blev han 2:a & det är amazing!!!!!!! Alf Jonsson körde, han är ju fantastisk kusk, snäll, han vet verkligen. Min kompis Nelly startade också & hon blev 2:a också.. Hästen som vann var nog en maxad shettis. Ajaa i alla fall så är jag hemma, har duschat, fikat & så. Just nu ligger jag i sängen & är inne på datorn & kollar lite TV. Ska snart stänga ner. Kl är ju över halv 10. Tyvärr inga bilder från travet. Batteriet dog. En bild men den är nog ganska ointressant, är bara en bild när vi åker bild & jag fotade genom fönstret & det va suddigt:( Imorrn är det en dålig dag, det är skola, men lite kul är att vi ska till öhn på utflykt, tror vi skulle få paddla kanot. Läskigt!!! Sist jag gjorde det tippa jag:o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0