To day!

Varit hos Clara idag från strax efter 9-3 ungefär♥ Vi har haft jätte roligt spelt wii, kört uno, kollat tv, hoppat studsmatta & badat, det var bara 12 grader, inte varmt! Vi hade badringar, ramlade av då & då. Nu är jag hemma & bara bloggar, kollar andras bloggar & så.. Sen ikväll ska jag på en musical, min kusin ska vara med. Jag var med förra året. 
 
På lördag är det lill@vm, kommer bli kul om inte min förbaskade nageltrång blivit sämre. Clara kommer då igen, för hennes föräldrar skulle bort eller vad det var, men vi skall prata mer imorrn kväll om det♥
 
Vill bara säga att igår slutade det med att jag hade 32 besökare, visningar kollade jag inte. Men jag är jätte glad över det♥ Sen fick jag 7 kommentarer också, eller jag tror det var 7, räknade inte. Tack så mycket:DD
Em bild sen i julas på Edvard, är han inte stilig som tomtehäst?


Kommentarer
Clara - TopElite

Önskar dig en fortsatt grym dag!

Svar: tack så mycket, dsm:)
Tilde Lindgren

2012-06-28 @ 17:03:22
URL: http://topelite.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0