Tidig morgon!

Idag vakna jag tidigare än vad jag trodde, sov dessutom i syrrans säng för syrran sov i min säng med kusinen som man kan dra ut. Jag kan inte somna om dem håller på prata så jag sov i syrrans säng istället. Sov väldigt bra & det var lättare att somna. Är det nån magisk säng?? Näärååå!!!!!?:DD
 
Planer inför dagen!
  • Idag fyller syrran år, så vi ska ha släktkalas för henne. Många gratulationer till henne hoppas jag från er!
  • Hjälpa till med fikat(kalaset).
  • Max(brorsan) skall kolla min dator.
  • osv...
  • ...
  • ....

Ps. Vi ska utomlands om mindre än 2 veckor. Blev till turkiet, det kostade över 30 000 med all inclusive!:D
 
 
Glad sommar alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0