Pipilini♥

Sorry att jag inte bloggat. Varit ute hela dan idag:) Pappa hittade en liten söt fågelunge när han körde gräsklippan. Han ringde mamma för jag, syrran & mamma var hos mormor. Syrran sprang dit så fort hon kunde & tog en hink med gräs & la den i den! Sen kom hon tillbaka till mormor. Då fick vi se den bedårande lilla fågelungen. Det var en bofinkshona:) Så sööt, med lite hår som stog rakt upp på huvudet. Sen resten av den dan så har vi försökt mata den. Satt hinken i ett träd, så fågeln eller ja kanske ska säga namnet som jag kom på Pipilini♥ Pipilini hoppade nästan in i syrrans stövel. Hehe:D Nu är hon i skogen & väntar på mamma & pappa. Om hon är kvar imorrn så måste väl jag & syrran ta hand om henne! Förädrarna är omkring där & hämtar mat skulle jag tro. Vi kollar då & då om hon är kvar? Bjuder på ett par jätte sööta bilder♥ Nähee, bilderna verkar inte vilja funka:( Whyy? Men kanske går sen, får fråga pappa. Isåfall lägger jag upp dem sen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0