Otuuurs dag!!:(

Rubriken i förra inlägget kan jag inte påstå va sann! På ridningen föll jag av 2 gånger. Då Tyfon tog värsta språngerna & sparkade på bakut. Tjejen efter mig som red Tyfon föll också av på han. Sen hon efter den tjejen höll på att ramla av, hon hängde över halsen. Så nu har man ont i armen(var visst inte sista gången på rindningen:)). Sen följde en kompis med hem & bytte om till Luckstakläder, sen drog vi till fotbollen, för herrlaget skulle ha fotbollsmatch mot nåt lag. Men då var det inställt för att det var för blött i gräset. Så då kom vi dit i onödan. Så pappa min ringde Stig & han sa att dem hade glömt att meddela. Så då var det bara att åka hem då. Men jag & min kompis var tvungen att stanna kvar längre för hennes bonus pappa skulle komma & hämta henne. Vi sprätte blommor på varandra, var på nåt sandställe & var på skateboardsrampen & prata, klättra & så. Finns inte så mycket annat att göra då! Nåt bra när jag kom hem åt jag 1 varmmacka & sen TÅRTA!! för att jag hade ramlat av, hehe:D Ja men imorrn kommer bli så himla kul med Becca:DD Berättar inte vad det är. Det får ni veta sen, hehe:D
Sitter bara nu & chillar. Kollar TV & kollar runt på datorn.
Bara 1-3, men dem var inge bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0