Öhn!!


Hemma från en regnig dag. Jag & skolan, förutom alla 5:or åkte till öhn kl 9.30. Vi skulle på en utflykt kan man säga. Det var inte så kul, på slutet slutade det regna i alla fall. Sen åkte vi hem till skolan. Då hade vi fritt, jag några av mina kompisar satt & ritade, sen ville läraren Ullis att vi skulle komma in till dem(2-3:orna) på lilla aktuellt frågor. Så då fick man ju göra det då. Det gick faktiskt bra för den grupp jag var i. Sitter hemma nu & kollar TV & är inne & kollar runt påå datorn.

Veeet att jag är dålig på att lägga in bilder, ska bättra mig. Kameran har just nu inge batteri, får väl ta & ladda den?

Inte för att den här bloggen kommer bli STOR!! Skulle vara kul, men jag kan ju inte bestämma om ni gillar den. Skulle va kul att veta så kommentera gärna!!?:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0