Min dag!

Maja har hjälpt mig med designen, du ska ha ett stort tack! Ni borde läsa hennes grymma blogg: http://majabirkemose.blogg.se/ .

Idag har jag varit med Becca, vi har hoppat studsmatta, kört fotbollskrocket, tränat fotboll. Jag vill bli en målvakt så vi tränade på det. Vi tränade så mycket så att båda blev slut, sen skratta vi & prata & sånt. Sen åkte vi till fotbollen Idag var det en rolig fotbollsdag, förutom att jag har fortfarande ont i foten sen matchen sist:(.
Efter att jag kom hem så duschade jag. Nu chillar jag bara, kollar TV & kollar runt på datorn.

Imorrn ska jag praoa, kommer bli awesome:D Det blir på djurkliniken. Ooooo vad det kommer bli kul!!DD Massa söta djur & så att ta hand om. Fick praoa nu för när det egentligen var prao så var jag sjuk:(.


Piiiice!:DD HAHAH!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0