Härlig dag♥

Varit ute & kört Edvard med mamma & syrran♥ Varit kul:) Vi satt & prata & så.. Sen när jag kom in hade jag fått 3 nya kommentarer, tack så mycket♥ Sen hade jag 24 besökare & nu 25 st. REKORD!! Kanske inte så mycket för er men för mig♥
 
Nu skall jag kolla på film med mamma & syrran, pappa reser med jobbet, så han kan inte vara med:(
 
Imorrn drar jag till Clara, ska va där ungefär kl 9 på morgonen, rätt så tidigt, haha:D
 
Hoppas det bli ännu ett rekord i imorrn, har inte länkat min blogg på facebook i gruppen bloggare äns♥


Kommentarer
saga

Fin blogg du har, kika gärna in på min också! ♥

Svar: självklart!♥
Tilde Lindgren

2012-06-28 @ 10:49:44
URL: http://saganilssons.blogg.se
rebecca

du har en bra blogg!! jag kollar in den säkert 5 gånger om dagen

Svar: Gud va kul att ha en bloggläsare som kollar min blogg mycket!:DDTack:)♥
Tilde Lindgren

2012-06-28 @ 16:12:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0