Dressyren♥

Ska satsa på dressyren inom ridningen tror jag. Känner för det, ingen vidare hopptjej! För att bli duktig i det, så skall jag nog börja plugga lite inom dressyren, känns som att det skulle kunna vara bra!:) Kollade lite på dressyrfilmer med lillsyrran för 10 min sen. Filmen handlade om hur man skulle träna & vilken utrustning & sånt, några tips också! Jan Brink är duktig tycker jag, han gav bra tips tycker jag. Skall kolla runt lite på hastnet om det finns nån bra häst!:)

My girl♥


Kommentarer
L I N N E A

sv: kanske,hur många unika besökare har du ungefär? :P

Svar: Inte mycke!! Min blogg går inte så bra. Men du måste inte!!
Tilde Lindgren

2012-06-15 @ 22:13:26
URL: http://linnearyden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0