Lite om min dag♥

Varit med mormor, 2 av mina kusiner & syrran. Vi har varit nere vid sjön. För dem skulle lägga ner ett nät. Så jag bada bena & kollade på & knäppte kort med mobilen. Sen gick jag & minstakusinen tillbaka till mig & spela TV-spel, sen kom syrran & ville vara med. Efter att vi spelat ett tag så gick vi till mormor& då var äldsta kusinen där & hållde på med att fixa fiskenäten, syrran hjälpte han:) Jag gick in & då var det snart mat. Men då gick strömmen, så vi fick äta inte riktigt klara stuvademakornener, men aja inge mer med det;) Till stuvademakaroner var det hemmagjorda köttbullar av mormor:) Gött!♥ Nu är jag hemma & mormor är här & kusnerna har åkt hem! Har spelat lite TV-spel nu också(mariocart alltså med bilar)(stav?). Ja det var lite om det som hänt nu idag:)
Haha:DD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0