Bara en bild/Header

Tänkte skriva nu om headers/bilden:)
 
Jag kommer använda en bild som jag lägger till effekter & text.
Ni väljer färg på texten & handstil, inte exakta, men man kan skriva typ svart skrivstil, ungefär så, ja det beror på vad ni vill ha förstås:) Min mejl: [email protected] . Kom ihåg att länka din blogg så att jag kan kolla lite också hur din blogg ser ut så jag kan göra en passande bild. Ni skickar en/några/flera bilder osså väljer jag ut nån:) Har ni nån önskebild så skriv det, så tar jag den:) På texten finns ungefär dem här färgerna.
Kommer skriva att det är jag som gjort dem. Ungefär hur det kommer se ut ser ni på den sista bilden:))
Skriv ungefär som ni vill ha bilden:)
Man kanske vill ha sin bloggadress med? På bilden står det: http://tiildelindgren.blogg.se/. Men det väljer  ni vart & om ni vill:)
Kom ihåg att det är inte världens bästa bild, den här gjorde jag bara, utan tt tänka precis vad som skulle vara snyggast:
Här har vi text+effekter.
 
Här har vi också en som jag gjorde.
Mejl: [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0